פארק הסרטים של גרמניה

הגענו אל חלקו האחרון של טיולנו בצפון גרמניה והולנד – הדובדבן שבקצפת, שבו מתוכננים לנו יומיים נפלאים, בשני פארקי שעשועים גדולים באיזור דיסלדורף:

הפארקים הללו, ובמיוחד פנטזיהלנד, היו אחת הסיבות שבגינן נולד הטיול הזה. לכבודם בחרנו לטוס חזרה לישראל מדיסלדורף, הנמצאת בקירבתם, ולהקדיש לפארקים האלה את היומיים האחרונים של החופשה, לפני שחוזרים הביתה עם טעם טוב.

דיסלדורף היא יעד נוח לטיסה, גם אם בוחרים לטייל בהולנד, ומרחק הנסיעה בינה לבין מרכז הולנד הוא שעתיים בלבד. לאחר שנפרדנו מהולנד, הגענו לפנות ערב אל המלון שלנו באיזור דיסלדורף: Mercure Hotel Duesseldorf Ratingen. המלון ממוקם מחוץ למרכז העיר, וקל מאד להגיע ממנו אל הכביש המהיר לנסיעה אל הפארקים. המלון מומלץ במיוחד בזכות יתרונותיו הבאים:

• ארוחת בוקר עשירה וטעימה, שבזכותה יצאנו בכל בוקר אל הפארקים שבעים ומלאי אנרגיה, ולא נדרשנו לבזבז זמן על התארגנות עם ארוחת בוקר מחוץ למלון.
  • סניף מקדונלדס מול המלון, שחזרנו אליו בערב לארוחה קלה אחרי יום מעייף בפארקים.
  • מרחק נסיעה של עשר דקות בלבד אל שדה התעופה – חשוב ביותר ביום הטיסה שלנו, היוצאת בבוקר.
ארוחת הבוקר הטעימה במלון Mercure Hotel Duesseldorf Ratingen

אז אחרי שהסתדרנו מבחינת מקום לינה, אפשר להתחיל לספר על הפארקים שבהם בילינו. שני הפארקים מומלצים ביותר, אך מבין שניהם – פנטזיהלנד הוא ה-WOW הגדול, ולכן שמרנו אותו ליום האחרון של הטיול. אני שמחה שעשינו כך, כי למרות שגם Movie Park היה מהנה מאד, היינו אולי קצת מתאכזבים ממנו אם היינו הולכים אליו אחרי פנטזיהלנד. לכן, סדר הביקור בפארקים שאני ממליצה עליו הוא: Movie Park תחילה, ופנטזיהלנד אחריו.

עוד משהו קטן לפני שאתחיל לספר: היומיים בהם בילינו בפארקים היו אמנם ימי סוף השבוע, שבת וראשון, שבהם בדרך כלל הפארקים עמוסים יותר והתורים ארוכים יותר. עדיין, בזכות גודלם הרב של הפארקים והיצע המתקנים שבהם, העומס התחלק ביניהם והתורים לא היו נוראיים ולא פגמו בהנאה.

ועוד טיפ קטן – הישארו איתי עד סוף הפוסט, שם תמצאו שי קטן ממני אליכם, שיוכל לשדרג לכם את חוויית הביקור ב- Movie Park Germany…!

אז יאללה, מתחילים – בואו איתנו לעולם הסרטים!

כיף מהסרטים ב- Movie Park Germany

פארק השעשועים הגדול Movie Park Germany ממוקם כ-50 ק"מ צפונית לדיסלדורף. זהו פארק סרטים בסגנון יוניברסל או דיסני סטודיו, המשלב מתקני לונה פארק, בעיצוב הקשור לדמויות מסרטים או סדרות טלויזיה, יחד עם הופעות חיות מעולם הקולנוע.

מתוך ההופעות החיות שבפארק, ההופעה המומלצת ביותר בעינינו היא זו של פעלולני המכוניות: Crazy Cops New York. מול עינינו, ובמרחק מטרים ספורים מאיתנו, התרחש מרדף אקשן אמיתי בין שוטרים וגנבים, עם יריות ופיצוצים ו"חראקות" של גלגלי המכוניות, ממש כמו בהוליווד!

הופעה נוספת שנהנינו ממנה היא בסגנון מחזמר: !Highschool Superstar – מופע מוזיקלי על תלמיד תיכון, שהמוסיקה היא כל עולמו. מומלץ!

הפארק מחולק למספר איזורים לפי נושאים, ובכל אחד מהם מתקנים מגניבים לכל הגילאים, כולל כמה רכבות הרים מפחידות למשוגעים לדבר. הצטרפו אלינו למסע מצולם ברחבי הפארק – הנאה מובטחת לכולכם!

Ice Age: No Time For Nuts 4-D
20170826_104936_HDR
Bermuda Triangle
Van Helsing's Factory
Pier Side Carousel
bandit_2
The Bandit (התמונה מתוך אתר האינטרנט: https://movieparkgermany.de)

האיזור השמח ביותר בפארק נקרא NickLand – איזור שלם המבוסס על דמויות מתוכניות הילדים בערוץ ניקולודיון. הילדים ישמחו לפגוש את בוב ספוג ופטריק, דורה ובוטס, חברים בחווה וצבי הנינג'ה הנועזים!

IMG_6024IMG_6068IMG_6084

והנה שלושת המתקנים שאהבנו יותר מכל – כולם באיזור Nickland:

• Ghost Chasers – בוב ספוג ופטריק רודפים אחרי רוחו של ההולנדי המעופף, ואנחנו ביחד איתם, בקרוניות מתפתלות ומפתיעות!

• Avatar Air Glider – התעופפנו כמו האוואטאר בקרוסלה שבה שוכבים ומרחפים!

• Jimmy Neutron's Atomic Flyer – סוף סוף העזנו לנסוע ברכבת הרים מהירה, ונהנינו כל כך שחזרנו אליה גם פעם שנייה!

בסוף היום נפרדנו מהפארק שמחים וצוהלים, והסכמנו בפה מלא כי Movie Park Germany הוא פארק שעשועים ואטרקציות מהנה לכל המשפחה!

שי ממני אליכם לבילוי מדהים ב- Movie Park Germany

שלחו אליי את כתובת המייל שלכם, ותקבלו ממני עלון בעברית עם המתקנים המומלצים ב- Movie Park Germany, בצירוף מפת הפארק (לקוחה מתוך אתר האינטרנט שלהם) – אשר ישמשו אתכם לתכנון יום של בילוי מדהים בפארק המקסים!

4 Comments on “פארק הסרטים של גרמניה

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )